Παρασκευή, Δεκεμβρίου 29, 2006



Έχω μπροστά μου βιβλία!
Καινούργια… Φρέσκο πράμα!
Για να δούμε…

Μου χάρισαν κάτι εξαιρετικό!
Μία
ανέκδοτη,
ποιητική
συλλογή!
Έτσι, όπως γράφτηκε… Άδετο.
Ανεκτίμητο δώρο.
Καρπός προσωπικής προσπάθειας, οδύνης, σκέψης, θλίψης, αγάπης, έρωτα, μοναξιάς, ερημιάς, ανθρωπιάς, φιλίας.
Σαν ζωή! Σα να σου εμπιστεύονται μια ζωή… Ευχαριστώ!
Είναι ανεκτίμητο…

Μου χάρισαν κι ένα μικρό, όμορφο βιβλιαράκι τσέπης
για τη φιλία.
Μ’ αρέσει. Θα σας αντιγράψω λίγα κομμάτια..

Αγόρασα επιτέλους και “το βιβλίο της Θέλ”, Nef., του Μπλαίηκ.
Σκέφτομαι ότι είναι από κείνα, που αγοράστηκαν με τις πρώτες οικονομίες, και γι αυτό, το κοιτάζω με στοργή. Δεν πρόλαβα ακόμα να το ανοίξω…

Αγόρασα κι ένα άλλο μικρό βιβλίο, που όμως είναι σπουδαίο.
Το ρούφηξα. Οδύνη.
Έχω αποκάμει...

Αγόρασα και το «Σουέλ».

Αγόρασα κι ένα άλλο, σε απόδοση του Ελύτη.

Τέλος, αγόρασα την ομιλία του Πίντερ, στην τελετή απονομής του Νόμπελ Λογοτεχνίας 2005, με το εξαιρετικό θέμα:
«Τέχνη, Αλήθεια και Πολιτική»

Αυτά, προς το παρόν.

Άντε,
Να γράψουμε κι ένα μικρό κομμάτι, απ’ το βιβλιαράκι της φιλίας.

Κείμενα: Sian E. Morgan
Εικονογράφηση: Juliette Clarke
Μετάφραση: Κατερίνα Τσουχτίδη

«… Δεν μ’ ένοιαζε να ξέρω τίποτα για το παρελθόν σου,
ήξερα ότι ήσουν κάτι ξεχωριστό, ότι ήρθες για να
παίξεις μεγάλο ρόλο στη ζωή μου.
Τώρα πιά, μου είναι αδύνατο να φανταστώ ότι θα
Μπορούσα να μη σε έχω γνωρίσει,
Ότι θα μπορούσα να μη σε έχω στη ζωή μου.
……………………………………………..

Οι φίλοι δεν σε συγκρίνουν με κανέναν άλλο. Σε δέχονται όπως είσαι. Δεν είναι ανάγκη να εκπέμπεις γοητεία, να ξεχειλίζεις από αυτοπεποίθηση, να είσαι ο πιο καλοντυμένος στον κόσμο.
Με τον φίλο σου νιώθεις άνετα, απλά, με το να είσαι ο εαυτός σου.
………………………………………………

Μόνο ένας φίλος είναι τόσο γενναίος, ώστε να μπορεί να χορεύει μαζί σου όλη νύχτα, ή τόσο ευγενικός, ώστε να κάθεται δίπλα σου, όταν εσύ έχεις εξαντληθεί, ή έχεις χάσει το κουράγιο σου.
………………………………………………..

…ακόμα κι αν κάτι δεν πάει καλά, οι φίλοι εκεί, φύλακες φρουροί
…………………………………………………

…Όλα τα αντιμετωπίζω καλύτερα, ξέροντας ότι μπορώ να σου τηλεφωνήσω, αν σε χρειαστώ

Τους φίλους, δεν τους νοιάζει αν ανακαλύπτεις για ακόμα μια φορά τον εαυτό σου, αρκεί, να είσαι ευτυχισμένος.
……………………………………………………

Μου αρέσει πολύ, που ξέρεις για μένα πράγματα, που σε άλλη περίπτωση, δε θα είχαν δει το φως της ημέρας.
Μου αρέσει που ξέρεις τις πιο μύχιες σκέψεις μου, ό, τι δε θα τολμούσα να πω σε κανέναν, από φόβο μήπως γελάσει μαζί μου, ή μήπως με κοιτάξει σαν να έχω τρελαθεί.
………………………………………………………

Μερικές φορές, το να ξέρεις ότι ο φίλος σου είναι εκεί, είναι αρκετό»


Να έχετε μια καλή νύχτα

Δεν υπάρχουν σχόλια: