Κυριακή, Μαρτίου 25, 2007


«Ο Δ. ΣΑΒΒΟΠΟΥΛΟΣ ΕΥΧΑΡΙΣΤΕΙ ΤΟΝ Μ. ΧΑΤΖΙΔΑΚΙ

ΚΑΙ ΘΑΡΘΕΙ ΟΠΩΣΔΗΠΟΤΕ»



Διονύση Σαββόπουλου (1988)

Έλλη Πασπαλά - Νίκος Παπάζογλου - Διονύσης Σαββόπουλος

.

Θα φέρει η θάλασσα πουλιά - Πριν το χάραμα μονάχος

κι άστρα χρυσά τ’ αγέρι – Να κόψω ένα λεμόνι

να σου χαϊδεύουν τα μαλλιά – Η νύχτα φεύγει ολόχαρη

να σου φιλούν το χέρι – Σαν μαγεμένο το μυαλό μου φτερουγίζει

Χάρτινο το φεγγαράκι – Αν παρήλθον

ψεύτικη η ακρογιαλιά – Νύχτωσε χωρίς φεγγάρι

αν με πίστευες λιγάκι – Σιγανά, σιγανά, σιγανά και ταπεινά

θα ‘σαν όλα αληθινά - Δίχως τη δική σου αγάπη – Μια θάλασσα μικρή

γρήγορα περνάει ο καιρός – Ιτιά λουλουδιασμένη

δίχως τη δική σου αγάπη – Μαράθηκε μαράθηκε

είναι ο κόσμος πιο μικρός – Αι γενεαί πάσαι

αν με πίστευες λιγάκι θα ‘σαν όλα αληθινά.



«ΘΕΑΤΗΣ»

Νίκου Αντύπα (1998)

.

'Ετσι όπως κάνεις, έτσι όπως πας

το δρόμο χάνεις και παραπατάς

μη μου ζορίζεσαι πάει βαθιά η ρίζα του Ιεσσαί.

Το ευχαριστώ που σου χρωστώ είναι βαθύ,

βαθύτερο απ' τον έρωτα

κι όμως αυτό το ευχαριστώ δεν έχω βρει τα λόγια να στο πω.

Να μην τρομάζεις, μην σταματάς μπρος να κοιτάζεις και να μ' αγαπάς

μην απελπίζεσαι είναι βαθιά η ρίζα του Ιεσσαί.

Να μην τρομάζεις, να μ' αγαπάς μπρος να κοιτάζεις,

να μην απελπίζεσαι

κι όταν δειλιάζεις και δεν τολμάς να μ' αγκαλιάζεις και να προχωράς.

Το ευχαριστώ που σου χρωστώ είναι βαθύ,

βαθύτερο απ' τον έρωτα

το σ' αγαπώ, αυτό ακόμα ψάχνω τρόπο να στο πω.

Το ευχαριστώ που σου χρωστώ είναι βαθύ,

βαθύτερο απ' τον έρωτα

κι όμως αυτό το ευχαριστώ δεν έχω βρει τον τρόπο να στο πω.



«ΣΤΗΝ ΗΧΩ ΤΟΥ ΕΡΩΤΑ»

Nότη Μαυρουδή (2002)

.

Άκου κι αυτό το μυστικό που το κρατάω κρυμμένο

είναι γραφτό μα είναι γλυκό είναι και μαγεμένο.

Μεταμορφώνομαι λοιπόν μπροστά στα μάτια ολονών

τραγουδάκια τραγουδάω και δεν μιλάω προς το παρόν.

Κι αν υπάρχεις κάπου εσύ σε μια πόλη σε μια πόλη στο νησί

θα το πιείς το μυστικό μου κάποια νύχτα σαν κρασί.

Εγώ είμαι εδώ κι εσύ είσαι εκεί κι είναι στη μέση ο χρόνος

μα θα σε βρω μια μαγική βραδιά που θα ‘σαι μόνος.

Μεταμορφώνομαι λοιπόν μπροστά στα μάτια ολονών

και σε ψάχνω και με ψάχνεις στα τυφλά προς το παρόν.

Κι αν υπάρχεις κάπου εσύ σε μια πόλη σε μια πόλη στο νησί

θα το πιείς το μυστικό μου κάποια νύχτα σαν κρασί.



«ΦΩΝΗ ΑΙΓΑΙΟΥ»

Ευανθίας Ρεμπούτσικα (2005)

.

Τι ειν’ αυτό που φοβάμαι

τι ειν’ αυτό που τρέμω και ζητώ

μα δε βρίσκω λόγια να το πω

Έρωτας να ‘ναι τάχα σαν αυτόν που χρόνια αναζητώ

να τον ζήσω κι όχι να τον πω

Έλα, έλα να το ζήσουμε αυτό έλα η ζωή μας χρωστάει έλα,

έλα κι αν κοιμάμαι βαθιά χτύπα το κορμί ξενυχτάει

Τι ειν’ αυτό που φοβάμαι και μαζί σου παίζω το κρυφτό

μα δε βρίσκω τόπο να κρυφτώ

Με κοιτάς και το νιώθω πως μαζί θα πιάσουμε βυθό

κι όμως δε με νοιάζει να σωθώ

Έλα, έλα να το ζήσουμε αυτό έλα η ζωή μας χρωστάει έλα,

έλα κι αν κοιμάμαι βαθιά χτύπα το κορμί ξενυχτάει



«LIVE AT THE ODEON OF HEROD ATTICUS»

Νότη Μαυρουδή (2004)

.

Φώναξέ με αγάπη φώναξέ με

στο νυχτωμένο σπίτι να ακουστεί η φωνή σου

προτού μέσα στη νύχτα να χαθώ

στους λυπημένους κήπους ανατέλλεις

φώναξέ με αγάπη φώναξέ με

Κράτησέ με αγάπη κράτησέ με

μη μ’ αφήνεις τόσες νύχτες μόνη

στα γέρικα πλατάνια και στις δάφνες το βράδυ πια δεν αγρυπνά

Κράτησέ με αγάπη κράτησέ με



«Η ΛΑΪΚΗ ΑΓΟΡΑ»

Μάνου Χατζιδάκι (1987)

.

Κοίτα με στα μάτια κι έλα πιο κοντά άγια μου καρδιά κι αγαπημένη

άκουσα κι απόψε πόρτα να βροντά πέτρες θα κυλάν, πέτρες θα κυλάν οι πεθαμένοι.

Πώς να το ξεχάσω κείνο το παιδί στο περιβολάκι τ’ Άη Νικόλα

έπινε τον ήλιο σαν χλωρό κλαδί πριν το θυμηθούν τα πολυβόλα.

Κοίτα με στα μάτια και με το σουγιά πάρε από τη φλέβα μου μελάνι

γράψε τ' όνομά του στην αστροφεγγιά

χέρι φονικό, χέρι φονικό να μην το φτάνει.



«Ο ΜΑΝΟΣ ΧΑΤΖΙΔΑΚΙΣ ΣΤΗ ΡΩΜΑΪΚΗ ΑΓΟΡΑ» (1986)

.

Θάλασσα πλατιά σ' αγαπώ γιατί μου μοιάζεις

θάλασσα βαθιά μια στιγμή δεν ησυχάζεις

λες κι έχεις καρδιά την καρδιά μου τη μικρούλα τη φτωχιά.

Όνειρα τρελά που πετούν στο κύμα πάνω

φτάνουν στην καρδιά και τα νιάτα μας ξυπνάνε

όνειρα τρελά και οι πόθοι φτερουγίζουν σαν πουλιά.

Έχω έναν καημό που με τρώει γλυκά και με λιώνει

έχω έναν καημό

θά ‘ρθω να στον πω αδερφή μου εσύ θάλασσά μου σ' αγαπώ.

Κύματα πουλιά στα ταξίδια σας που πάτε

τα αλαργινά την πικρή μου λύπη πάρτε

κι από εκεί μακριά να μου φέρετε κι εμένα τη χαρά.



«Η ΛΑΪΚΗ ΑΓΟΡΑ»

Μάνου Χατζιδάκι (1987)

.

Είχε σημάνει ο εσπερινός θυμάμαι

που γέμισε ο ουρανός πουλιά

καθώς στεκόσουν πλάι μου θυμάμαι

σε πήρα και σε σήκωσα ψηλά.

Κυλάν τα σύννεφα και τρέχει η φωνή μου

να την ακούσεις και να ‘ρθείς

και μες στον κήπο αφήνω το κορμί μου

κρυμμένο στα λουλούδια να το βρεις.

Σ' αναζητώ κάθε πρωί στο περιβόλι

με τη δροσιά, με το νοτιά καίγομαι όλη

δυο τριαντάφυλλα μαζεύω στην ποδιά μου

που σαν έρθεις να μυρίζουν τα μαλλιά μου.

Για δες τη νύχτα πώς ο κήπος μας ανθίζει

καθώς ο αγέρας το τραγούδι μας σφυρίζει.



«H ΔΗΜΗΤΡΑ ΓΑΛΑΝΗ ΣΤΟ ΧΑΡΑΜΑ» (1996)

…………………………………………..

η αγάπη πάει με μπαστούνι

κι εγώ με γκάζια στο τακούνι.

Το άσθμα μου κι ο βρυχηθμός μου

στα ραδιόφωνα του κόσμου

...........................................................................

Δεν υπάρχουν σχόλια: