Τρίτη, Μαΐου 29, 2007

Γ. Σαραντάρης
συνέχεια
.
ο άνεμος φυσά που μας ακούει !

.
τίποτα a dit :

Γ. Σαραντάρης

« Μιλώ γιατί υπάρχει ένας ουρανός που με ακούει
Μιλώ γιατί μιλούν τα μάτια σου
Και δεν υπάρχει θάλασσα δεν υπάρχει χώρα
Όπου τα μάτια σου δεν μιλούν
Τα μάτια σου μιλούν εγώ χορεύω
Λίγη δροσιά μιλούν κ’εγώ χορεύω
Λίγη χλόη πατούν τα πόδια μου
Ο άνεμος φυσά που μας ακούει »
.
.
.
.
.


abttha a dit :

"το τραγούδι αυτό, εδώ μέσα,
σπάει τους τοίχους
πολύ ήσυχα
και πλημμυρίζει αγάπη τα φαράγγια μας.
λέω να με πάρει
και στέκομαι στην άκρη
και περιμένω."

τι διάβολο!...
τόσοι φίλοι καλλιτέχνες,
ποιητές,
συγγραφείς,
λόγιοι !
πώς σας βγήκα εγώ στουρνάρι ;
.
σας το είπα;
πολύ μου αρέσετε !
κι έχει δίκιο ο Μάνος
"ο χορός καλά κρατεί"
.
σύμφωνοι
τίποτα ,
επείσθην!

2 σχόλια:

Τίποτα είπε...

Ποτέ δεν είναι αργά:))
Η αλήθεια είναι πως είσαι κομματάκι δύσκολο πράγμα. Απαπαπα!
:)

quartier libre είπε...

ελάθεψα.
ευχαριστώ που κατάλαβες.