Δευτέρα, Ιουλίου 23, 2007

- έλα, ελευθερία εσύ;
- έλα, εσύ;
- εγώ!
- ποια εσύ ρε;
- εγώ, και παράτα μας, που θα μου πεις να σβήσω το ρε;!
δε σου κάνει;
ξέρεις ελευθερία μου πανάρχαια τι μ'αφήνεις να κάνω τώρα;
να γράψω ό,τι θέλω;
σε κοιτάζω που δεν τολμάς να με κοιτάξεις.
ξέρεις γιατί δεν τολμάς ;

όχι γιατί φοβάσαι, ή είσαι δειλή στα συναισθήματα.
γιατί κρυφά κάτω από το βλέμα σου ζει ένας κόσμος που βάφει το βλέμμα αλήθειες.
κι αν σε λέω ελευθερία, είναι γιατί αυτή, η ελευθερία, είναι το κυριότερο ρούχο με το οποίο ντύνεις τους ανθρώπους που βλέπεις.
καλημέρα ελευθερία,
είσαι σπίτι μου,
μ'άφησες να μπω στο βίρτουαλ το δικό σου.
---
- δεν έχεις υπογράψει βασικά.
- να υπογράψω;
- δε θέλεις;
- δεν μπορώ να μη θέλω.
άμπτθα, ένα πουκάμισο αδειανό, μ'ένα επίθετο. ε.κ.

=======
η παραπάνω
παγά λαλέουσα
είναι η φίλη μου
abttha.
γράφουμε από το σπίτι της
απ΄τον υπολογιστή της.
το πρωινό μας είναι υπέροχο.
quartier libre

3 σχόλια:

Unknown είπε...

quartier libre, σ'ευχαριστώ και για τη φιλοξενία και για την τιμή που μου έκανες να έρθεις σπίτι μου σήμερα...

Ανώνυμος είπε...
Αυτό το σχόλιο αφαιρέθηκε από έναν διαχειριστή ιστολογίου.
quartier libre είπε...

το σχόλιο που διεγράφη το διέγραψε η υποφαινόμενη διαχειριστής,
γιατί το google έκανε νούμερα, που καθόλου δεν μ' άρεσαν.

το ξανάπα, εσείς με τιμάτε με την φιλία σας.
(άσε, που μ' αυτά που γράφεις, είδες; οι άνθρωποι, δικαιολογημένα, ρωτάνε:
τι; δε σε λένε Ελευθερία;!
τι να πω τώρα;)