Δευτέρα, Οκτωβρίου 11, 2010


.
.

τριαντάφυλλο στο στήθος
.


.
.
.
.
.
.
.

4 σχόλια:

Roadartist είπε...

Μου θύμισες το τριαντάφυλλα στο παράθυρο του Εμπειρίκου (..αλλού πήγε η σκέψη). Και αυτό:
http://roadartist.blogspot.com/2010/01/blog-post_08.html
Καλή εβδομάδα. :)

quartier libre είπε...

@
road,

έχω στον τοίχο ένα παλιό, κρητικό καντηλέρι - λυχνάρι, σκαλιστό στο χέρι
αγορασμένο από χρόνια σε παλιατζή, στην Κρήτη.
εκεί πάνω έχω κρεμάσει μιά μαγισούλα της καλοτυχιάς
καβάλα στη σκούπα της
και το αποξηραμένο μου κόκκινο τριαντάφυλλο.

καλημερίζω :)

genna είπε...

ο ουρανός πουλιά...!

:) :)

quartier libre είπε...

@
τριανταφυλλιά,
πολύ μου έχεις λείψει.

άκου αυτό το ονειρικό :

Είχε σημάνει ο εσπερινός θυμάμαι
που γέμισε ο ουρανός πουλιά
Καθώς στεκόσουν πλάϊ μου θυμάμαι
σε πήρα και σε σήκωσα ψηλά

Κυλάν τα σύννεφα και τρέχει η φωνή μου
να την ακούσεις και να 'ρθεις
Και μες στον κήπο αφήνω το κορμί μου
κρυμμένο στα λουλούδια να το βρεις

Σ' αναζητώ κάθε πρωί στο περιβόλι
Με τη δροσιά, με το νοτιά καίγομαι όλη
Δυό τριαντάφυλλα μαζεύω στην ποδιά μου
που όταν έρθεις να μυρίζουν τα μαλλιά μου

Για δες απόψε πως ο κήπος μας μυρίζει
καθώς ο αγέρας το τραγούδι του σφυρίζει


φιλώ σας :)