Δευτέρα, Νοεμβρίου 21, 2011

.
photos
quartier libre
.
.
γιατί θέλω

τα μάτια σου
ν' αντικρύζουν την ομορφιά
.
.

.
.
.
"Θαλασσοπούλια μου, θαλασσοπούλια μου
κοιμάται η πούλια μου, κοιμάται η πούλια μου..."
.

.
... η εποχή των χρυσανθέμων ...
.

.

.
κράτησα τὴ ζωή μου ταξιδεύοντας
ανάμεσα στὰ κίτρινα δέντρα
.



.
Ὁ δρόμος αὐτὸς δὲν τελειώνει δὲν ἔχει ἀλλαγή
.

.
Μὲ τὰ πρωτοβρόχια θἄρθουν τὰ μηνύματα
τοῦ χειμώνα: τὸ ποτάμι θὰ θολώσει,
θὰ τριζοβολοῦν ξερὰ τὰ πλατανόφυλλα
θὰ κρυώσει νύχτα καὶ θὰ μεγαλώσει.

Θὰ δροσοσταλάζουν κόκκινα τὰ κούμαρα,
κυκλαμιὲς θ' ἀνθοῦν στὸ χῶμα ταίρια ταίρια,
θὰ καπνίζουν σφαλιστὰ τὰ χωριατόσπιτα
καὶ θ' ἀρχίσουν τὰ σπιτιάτικα νυχτέρια.
.

.
όπου και να ταξιδέψω
η Ελλάδα με πληγώνει
.

.
μενεξέ μου !
.

.

.
... se ramassent a la pelle...
.

.

.
.
.

.
.

.
.
.
.

Δεν υπάρχουν σχόλια: